Lite fattigare, lite lyckligare

Idag blev det shopping på hög nivå. Fick med mig ett och annat trots proppat med folk på stan. Lyckan med nya kläder är speciell. Konstigt.

Ridningen idag blev på förmiddagen gick jättebra. Snön blir som sandpapper mot isen. Fick som uppgift av Katie att Grim ska "sitta" i kort tölt. Idag förstod jag verkligen, vilken känsla! Det kommer det kommer :)
Vördur och jag var ute och ökade. Passen var det för halt för, men traven kunde man öka riktigt bra. Slalom över vägen i tölt  har blivit min nya grej tror jag.

Nu ska jag njuta av kvällen, hyra film, köpa frukt och krama på Totte :)

Satt och tittade igenom lite bilder. Jag bjuder på denna! Många miner har jag gjort, men denna slår det mesta. Vem säger att de inte är jobbigt att rida?! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0